Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Оленина Е$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Оленина Е. Ю. 
Реклама как художественно-эстетическая ценность / Е. Ю. Оленина; Харьк. гос. акад. культуры. - Х., 1999. - 54 c. - Библиогр.: 19 назв. - рус.

Рассматриваются особенности эстетического воприятия рекламы, в частности, обращается внимание на образность и игровую заданность рекламы. Показана роль рекламы в эстетизации коллективного поведения, в т.ч. в формировании стереотипов поведения, а также ее регулятивно-коммуникативное назначение. Подчеркивается, что через подражание и внушение, стандартизацию и схематизацию реклама внедряет в сознание потребителей эстетические идеалы, нормы поведения на уровне повседневного бытия, облекая их в форму образов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю815.7 + Ю959.91-997

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591090 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Оленина Е. Ю. 
Игровая заданность рекламы / Е. Ю. Оленина // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2003. - № 2. - С. 80-87. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Розглянуто ігрову специфіку реклами як особливого виду художньої творчості, а також закономірності й особливості впливу гри на споживача та її роль у комунікативному процесі.

Рассмотрена игровая специфика рекламы как особого вида художественного творчества, а также закономерности и особенности влияния игры на потребителя и ее роль в коммуникативном процессе.

In the article is examining the playing shape of the advertisement as a particular kind of the artistic art. It is analyzing the regularities and the particulars of the playing influence on the individuality. The special attention pays to the way of how the aesthetic things penetrate in the advertisement through the play and to its role in the communicative process.


Ключ. слова: реклама, игра, художественное творчество, эстетическое воздействие
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ127.45 + Ю815.73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського